نورون ها پیام میرسونن.نورون های عصبی پیام آورن.عصبی؟کی من عصبی شدم از سکوتت?خسته نمیشی اینقد حرف نمیزنی؟دیشب که چراغای شهرو تماشا میکردم میم گفت چه حسی داری؟گفتم دلتنگی.گفت کسی باید باشه که نیست ینی؟گفتم نه کلا ی حالی شبیه دل تنگی دارم.دل تنگی؟تو میگی دلت برا کسی تنگ نمیشه .برا عطیه تنگ شده بود که.عطیه میگه تو اگر با من دوست باشی من دیگه هیشکی رو نمیخوام برا دوستی. دوستی چیه؟همون دوست داشتن آدما و دنیا.دنیا رو تو دانشگاه میبینم هی میگه بهت گفتم نمون تو این شهر دیوونه نشدی اینجا؟میخندم میگم میرم نمیمونم که.من میگفتم میرم اونا میگفتن میمونیم حالا اونا رفتن و من موندم.به موندن که اعتقاد نداری.نمیشه بازم بمونی؟خودت نوشتی.نوشتن سخته .الان چی بنویسم امشب؟لعنتی.لعنتی همیشه دیر رسیدیم همه جای زندگی.زندگی چی میخواد از جونمون.میخواد بری باهاش خودکشی کنی؟کشتن حس ها و خواسته ها درست نیست.درست و غلط چیه؟جالب نیست برات؟اونقدر مغز برام جذابه.قانون جذب کار نمیکنه وگرنه الان من باید اینجا نمیبودم رسیده بودم به اونجا.اونجا؟کجا؟بری ؟بپیچونی؟رفیقای بپیچون داری؟نمیشه که من حرف نزنم.حرف نزن.هوا سرده.عاشق سرمام.این سرما اخرش منو میکشه.کشتن که الکی نیست.فک کردی چی سر دورو بریات میاد.حالا من هی بگم میلین تو ی چیز دیگه بگو اشتباه تلفظ کن بعد هی بخند من که هی نمیخندم.هی خندیدنت حالمو بهم میزنه.حالم بهم میخوره از سرما.گرم بشه هوا خوبه؟افتاب میزنه مغزمون داغ میشه دیوونه میشیم هی همه بهم گیر میدیم هی تو خیابونا دعوا میشه.میگن تو تابستون جرم و جنایت و اینا بیشتره.معلومه دیگه.معلوماتم کمه.هی به خودت گیر نده.وقت ندارم اخه.وقت چیه بنداز دور اون ساعتو.چند ساله دیگه ساعت دست نمیکنم.برا همین گاهی دیر میرسم گاهی زود.اقا میشه ی آهنگ بزاری؟همه آهنگامو پاک کردم.نمیتونم دیگه گوش بدم به آهنگ.ی فلش  آهنگ داشته باش یدفه لازم میشه.ی فلش زدم برا رفتن و برا جاده هنوز پاک نکردم ازش. نریم؟برو برو بسه.بس نیست؟چرا تموم نمیشه اخه.همینه دیگه.لذتشو ببر.لذت نمیبرم تازگیا از هیچی.چیزای کمیه که لذت بخشن برام.خوب نیست که.اون جارو میبینی ؟برسیم اونجا پیاده میشیم.میشه نری؟نرفتن.من رفتن و بلدم.هی ادمو تو پیاده روها به گریه میندازی.گریه نکن .مریضی؟خوب میشی ایشالا.هیس.نورونا دارن پیام میرسونن. همش زیر سر همیناست.همبستگی دیگه چیه؟حالا گفته یا نگفته.چرا ادامه میدی به خوندن؟خسته و ناامید نشدی ؟